Redactiecommissie

Eva Kraaijeveld (2018) Voorzitter
Rosa van der Woude (2016) Lid

Lieve KIC-leden,

Als actief lid is niets leuker dan op de hoogte blijven van alle activiteiten, nieuwsberichten en gossip binnen Studievereniging KIC. Misschien heb je al eens een kalender voorbij zien komen op de Facebookpagina of een reportage gelezen op de website. Wij zijn het gehele jaar door bezig met het publiceren van reportages, kalenders, nieuwsbrieven en niet te vergeten, de drie magazines die dit jaar zullen verschijnen. Dit maakt de redactiecommissie niet alleen de gezelligste, maar ook een van de meest creatieve commissies binnen Studievereniging KIC.

Samen met Nanouk Boelens, Marieke Dinklo, Daan Heijnen en Rosa van der Woude ga ik er dit jaar voor zorgen dat je niets hoeft te missen binnen Studievereniging KIC. Alle vijf zijn wij dol op zowel schrijven als designen en werken we graag in teamverband. Elke maand publiceren wij een themakalender. Door deze kalenders vergeet je nooit meer een activiteit of verjaardag bij te wonen. Daarnaast zijn wij extra alert bij de activiteiten van Studievereniging KIC, waardoor je tijdens het lezen van onze uitgebreide reportages de activiteit opnieuw beleeft. Ook houden we ons dit jaar bezig met het publiceren van nieuwsbrieven. Deze nieuwsbrieven worden via de mail verstuurd en bevatten een maandelijks overzicht. Last but not least, gaan wij dit jaar met trots de KIC-in introduceren. De KIC-in wordt het magazine van Studievereniging KIC dat dit jaar drie edities krijgt die fysiek uitgebracht zullen worden. In dit magazine vind je de laatste trends, interessante interviews en columns, nooit eerder vertoonde gossip en nog veel meer dingen die je als actief lid zeker niet aan je voorbij wil laten gaan. Binnen de redactiecommissie profiteren we van elkaars talenten en weten we zo elke keer opnieuw, op een originele manier, een nieuwe uiting neer te zetten. Eén ding is zeker, aan creativiteit geen gebrek!

Dit jaar mag ik mijzelf met trots de voorzitter van de redactiecommissie noemen. Samen met mijn commissieleden hoop ik er een topjaar van te maken, waardoor jullie up-to-date blijven en wij grenzen verleggen, onze creativiteit visualiseren en vooral, veel lachen met elkaar.

Veel liefs,

Eva Kraaijeveld, voorzitter redactiecommissie ’19 – ‘20