Redactiecommissie

Redactiecommissie 2020 - 2021

redactiecommissie-final2.jpg

Lieve KIC-leden,

Zoals jullie allemaal weten, organiseert KIC veel leuke evenementen! Wij, de redactiecommissie, designen elke maand een kalender zodat je niets hoeft te missen. Ook weten we precies wanneer we weer een excuus hebben om een taartje te eten, want je vindt er de verjaardagen van alle actieve leden. Ben je nieuwsgierig wat er deze maand allemaal op de planning staat, neem dan snel een kijkje op de Facebookpagina van KIC. Lukt het je niet alle activiteiten bij te wonen, wil je een activiteit herbeleven of herinner je je een activiteit niet meer goed? Wees gerust, over al die leuke evenementen schrijven we een reportage. Je hoeft dus nooit iets te missen! Onze creativiteit vind je ook terug in drie hele gave ‘KIC-in’ magazines met interessante interviews, columns, verhalen en spellen.

De redactiecommissie van ’20 – ’21 is niet alleen de gezelligste, het is ook een van de creatiefste commissies binnen Studievereniging KIC en we willen ons graag aan jullie voorstellen. Wij zijn Femke Zaal, Martine Wolf, Daphne Kramer, Willemien ter Haar en Manon Carras.

Liefs,

Manon Carras, voorzitter redactiecommissie ’20 – ’21