Introductiecommissie

Introductiecommissie 2020 - 2021

Introcommissie_foto.png

Lieve KIC-ertjes,

Onder alle gave activiteiten van KIC, is een hele memorabele toch wel de introductieweek.

Met een hele week vol bonding en te gekke feestjes plus een onvergetelijk kamp. Hier kan iedereen zijn ware identiteit laten zien. En ondanks dat Corona ons het hele jaar al in de weg zit, hebben we afgelopen keer toch allemaal jullie schermpjes mogen opfleuren met de enige echte KIC’s online pubquiz.

De introductiecommissie is ontzettend divers. Zo zijn we niet alleen maar aan het organiseren, maar zijn we ook zeker creatief en communicatief bezig. Iedereen kan zijn talenten laten zien. Aan het eind van je commissiejaar, vindt de leukste week van heel het jaar plaats. Vol met gezelligheid en gekte. Elk jaar zijn wij, daarnaast, opzoek naar buddies en eventcrew. Zij helpen ons in deze drukke week, zij ontvangen alle nieuwe studenten en helpen ons met alles achter de schermen alles op rolletjes te laten lopen.

Nu mag ik, als voorzitter, met trots mijn gekke, maar zeer gezellige commissie aan jullie voorstellen. Deze bestaat uit ikzelf, Celine Zeelen, Esmée Masson, Wieger Zijlstra, Jurjen

Veenstra en Mirthe van Schilt. Elke week hebben wij een commissie avond, dan eten we wat lekkers, vergaderen we even kort en dan komen de drankjes en de spelletjes uit de (koel)kast. Het liefst zitten we dan met onze drankjes ook in de bus. Normaal gesproken hadden we graag aan het eind van de avond een feestje gebouwd in de Brouwerij, maar nu doen we dat lekker thuis.

We gaan hoe dan ook zorgen voor een fenomenale introductieweek en hopen jou daar ook zeker te zien!!

Veel liefs,

Tirza Griep