Almanakcommissie

Weiwei Tao (2017) Penningmeester
Hannah Klaasje Elizabeth van Vliet (2019) Schrijfster

Hey hallo lieve KIC’ers

Dit jaar mag ik samen met mijn leuke en gezellig commissie de almanak van KIC realiseren. De almanakcommissie bestaat dit jaar uit mijzelf, Marit Dotinga, Laura Mossel, Weiwei Tao en Hanna van Vliet. Als almanakcommissie zijn wij verantwoordelijk voor het bedenken van een thema voor de almanak en daarbij passende interviewvragen verzinnen voor de commissies. Daarnaast zijn wij ook verantwoordelijk voor het design en de opmaak van de hele almanak.

Vervolgens komen we ergens dit jaar gezellig bij alle commissies op bezoek om ze te interviewen, deze interviews werken wij uit en daarnaast maken we van elke reis nog een kort verslag.

Wat voor mij de almanak leuk maakt is dat we binnen één jaar alle actieve leden van KIC goed leren kennen. De almanak wordt aan het eind van dit schooljaar tijdens het actieve leden weekend, overhandigd dus wees erbij!

Als je al leuke, grappige of gekke quotes van je mede KIC’ers hebt gehoord, noteer ze dan of stuur ze gelijk door naar één van ons.

We zien jullie snel bij één van de interviews!

Groetjes van ons

Marit, Laura, Weiwei, Hannah en Thessa