Sociale activiteitencommissie

Sociale activiteitencommissie 2020 - 2021

commissie_foto_saco_2.jpg

Lieve leden,

Dit jaar heb ik de eer gekregen om de voorzitter van de sociale activiteitencommissie te zijn, vaak beter bekend als de SACO. Dat doe ik samen met de geweldige leden: Jesse Weijn, Lisanne Brinksma, Yannick Soumahu, Charlotte Becker, Gijs Wiekel en Pam Nijboer.

In de ‘normale tijden’ houden wij ons vooral bezig met het organiseren van de geweldige KIC-borrels. Deze organiseren wij elke tweede donderdag van de maand, waarbij wij een heel thema, leuke activiteit en aankleding van de Brouwerij verzorgen voor een geweldige avond.

Vanwege de huidige omstandigheden is het soms niet mogelijk om een borrel te vieren, maar wees niet getreurd want wij zetten ook geweldige vervangende activiteiten op de agenda zoals een online pubquiz, een online escaperoom of een Netflix party. Naast deze maandelijkse borrel of activiteit organiseren wij door het hele jaar ook nog andere leuke activiteiten, zo gingen wij vorig jaar gezellig lasergamen met veel van onze leden.

Dus hou jij wel van een feestje? Of een leuke activiteit? Dan zien we je snel!

Groetjes van de SACO,

Jorrit Hofstra