Alumnicommissie

Twan Mulder (2016) Penningmeester
James Nyirenda (2019) Secretaris

Geachte leden,

Voor het eerst in de historie van KIC is er een alumnicommissie. Met veel liefde stel ik deze “oude” lullen voor. Veel KIC’ers zullen haar kennen als extern coördinator van het bestuur ’18-‘19, maar er zijn ook KIC’ers die haar kennen als de tijger van KIC; onze vrouwelijke veteraan Anja Jager. Naast onze lieve Anja zit ook Twan Mulder bij deze commissie. Twan heeft feestjes leren bouwen bij de SaCo en heeft er met de redactiecommissie vervolgens vele verhalen over geschreven. Daarnaast nieuw bij KIC, maar zeker geen groentje op het gebied van actief opereren binnen verenigingen en disputen; James Nyirenda. James is de man met de leuke ideeën, echter is hij er zelf altijd het haasje van. Praeses van deze commissie ben ik, Jordy de Koning, en ik kijk met veel passie uit naar dit academisch jaar.

Mooi verhaal praeses, maar de alumni? Wat houdt dat in?

De alumnicommissie wil ervoor zorgen dat de oud-leden van KIC opnieuw in contact komen met de vereniging. Naast de oud-leden in contact brengen met KIC, streven we er ook naar om de huidige generatie KIC’ers op een leuke manier in contact te brengen met de alumni.

Hoe we dat gaan doen? Daar willen we dit jaar samen met jullie achter komen

Hoogachtend en met liefde,

Jordy de Koning