Alumnicommissie

Alumnicommissie 2020 - 2021

Alumnicommissie_-_KIC_University.jpg

Dag lieve (oud) KIC-leden,

De alumnicommissie: waar de commissie vorig jaar een primeur was in de historie van KIC, zetten wij de commissie dit jaar met veel enthousiasme voort! Met gepaste trots stel ik, Salwa Issa, graag de alumnicommissie ’20 – ‘21 aan jullie voor. Sommige van mijn commissieleden gaan al zo lang mee, dat ze misschien niet eens een introductie nodig hebben. Om te beginnen bij de afgestudeerden van het stel hebben wij Rosa van der Woude, Boyen de Leeuw en Michiel van Hemel. Leuke weetjes: Rosa heeft in 2016 in de eerste carrièrecommissie ooit gezeten, Boyen viert dit jaar zijn tweede lustrum bij KIC en Michiel is pas in zijn afstudeerjaar actief lid geworden. Dan hebben wij Maja Pavić, die wij na een jaartje weggeweest te zijn bij KIC weer met open armen verwelkomen.

Samen willen wij ervoor zorgen dat oud-leden weer in contact komen met onze geliefde studievereniging én met elkaar! Dit gaan wij doen door verschillende activiteiten te organiseren gericht op alumni. Ook benieuwd wat wij voor jullie, onze oud-leden, allemaal in petto hebben? Houd de socials van KIC in de gaten!

Veel liefs,

Namens de alumnicommissie,