Promotiecommissie

Promotiecommissie 2020 - 2021

DSC06015_editted.png

Een nieuwe commissie met bekende taken!

Tussen al die Hanzehogeschool studieverenigingen moeten we met Studievereniging KIC natuurlijk wel opvallen. We zijn desnoods een vereniging aan het Instituut voor Communicatie, Media & IT. Dat opvallen doen we door aankomend jaar veel bezig te zijn met #ec6eaa, merk en uitstraling. We? Yes! We, de promotiecommissie!

De promotiecommissie bestaat uit vijf leden. Bastian, Nanouk, Rosan, Koosje en Danian. Vijf knappe en creatieve koppen die aankomend jaar de banners, posters, social media en commissiekleding van Studievereniging KIC zullen verzorgen. Ik, Bastian, ben de oudste qua leeftijd én loopbaan bij Studievereniging KIC en werd vorig jaar beroemd met de zin: ‘dit is een designkeuze’. Nanouk en Rosan hebben ook meerdere commissies gedaan en zullen dus voor velen een bekend gezicht hebben. Daarnaast komt er in de wandelgangen vaak naar boven dat iemand uit het vijftiende bestuur een crush heeft op Nanouk. Al jaren en zonder vooruitzicht. Goed, we gaan door. Koosje en Danian zijn nieuwe leden maar dit valt niet te merken. Ieder zegt wat hij of zij denkt en dit levert al vele hilarische momenten op. We zijn een nieuwe commissie maar wel met bekende taken. We gaan namelijk bezig met grafische taken die vorige jaren ondergebracht waren bij Studio KIC. Studio KIC heeft in de afgelopen jaren de lat hoog gelegd maar ik weet zeker dat wij deze lat kunnen evenaren. Als commissie willen we maar één ding met je afspreken. Wij maken toffe dingen voor jullie en jullie checken af en toe even de website en checken nog vaker onze Instagram!

Liefs,

De promotiecommissie