Lidmaatschap

Leuk dat je geïnteresseerd bent in het lid worden van onze studievereniging! Hieronder staat uitgelegd hoe het in- en uitschrijven werkt en hoeveel het kost. Heb je meer vragen over je lidmaatschap? Stuur dan een mail naar secretaris@svkic.nl.

Wat is een studievereniging precies?
Een studievereniging organiseert zowel sociale- als studiegerelateerde activiteiten. Denk hierbij aan maandelijkse borrels, excursies en een buitenlandse reis. Ter uitbreiding van het curriculum, organiseren wij lezingen en workshops met mensen uit het werkveld, organiseren wij een congres, helpen bij het opbouwen van een netwerk en nog veel meer.

Inschrijven
Je kan je op elk moment inschrijven en het kost € 15,00 per jaar. Schrijf je je in na februari? Dan betaal je voor de rest van dat collegejaar nog maar € 7,50. Je kan je online inschrijven via deze pagina, maar je kan ook altijd langskomen op kantoor.

Uitschrijven
Wil je geen lid meer zijn van de vereniging? Stuur dan uiterlijk 31 augustus een mail met je naam naar secretaris@svkic.nl om je uit te schrijven. Dit is ook de enige rechtsgeldige manier van uitschrijven. Je lidmaatschap is definitief beëindigd wanneer je hier een schriftelijke bevestiging van ontvangt van de secretaris. Let wel op: wanneer je je op of na 1 september uitschrijft, ben je voor dat schooljaar nog lid en zal je ook nog contributie moeten betalen voor dat jaar.