Professionele activiteitencommissie

Professionele activiteitencommissie 2020 - 2021

Commissiefoto_profi.jpg

Lieve KIC’ers,

Voelt aan het werk gaan na het behalen van je diploma voor jou ook als een ‘ver-van-mijn-bed-show’? Dat kan ik me goed voorstellen. De mogelijkheden in de communicatiewereld zijn namelijk oneindig. Je kunt allerlei kanten op: marketing, media, design, ondernemerschap, branding, enzovoorts. Maar wat stelt het allemaal precies voor? En wat past nou eigenlijk bij jou? Juist daarom is er de professionele activiteitencommissie!

De professionele activiteitencommissie geeft jou een kijkje in het werkveld van een communicatieprofessional. Door het jaar heen organiseren wij daarom verschillende inspirerende workshops, bedrijfsbezoeken, podcasts, een congres en een netwerkborrel. Tijdens deze activiteiten vertellen echte pro’s over het werkveld en hun ervaringen hierin. Op deze manier kan jij erachter komen waar jouw passie ligt en wat er allemaal mogelijk is in de wereld van communicatie.

Samen met Eva Wind, Vera Mossel, Marit Westera en Holly Jansen houd ik jou dus op de hoogte van alles wat er speelt in en om het communicatiewerkveld.
Daarnaast helpt de professionele activiteitencommissie eerste- en tweedejaars studenten Communicatie dit jaar door samenvattingen voor het leren van tentamens aan te bieden. Mocht je deze goed kunnen gebruiken, twijfel dan niet en haal er één op bij het KIC-kantoor!
Ik hoop je snel te zien bij één van onze activiteiten!

Liefs,

Sanne Heesbeen