Voordelen lidmaatschap

Kortingspagina

Als lid van Studievereniging KIC kun je gebruik maken van verschillende kortingen. Op deze pagina vind je waar je allemaal korting op krijgt, om gebruik te maken van deze kortingen laat je je studentenkaart met KIC-sticker zien. Deze stickers kun je ophalen op het KIC-kantoor!

Cantina Mexicana

Hou jij van Mexicaans eten, drankjes en gezelligheid? Dan zit je bij Cantina Mexicana precies goed! Al jaren lang zit Cantina Mexicana gevestigd aan de Vismarkt, waar zij met passie voor de Mexicaanse keuken een lekker gerecht voor jou klaarmaken.

Zodra je binnen komt lopen waan je jezelf in het buitenland: vrolijke kleuren, gastvrijheid en de geur van het eten. Eten bij Cantina Mexicana is niet alleen heerlijke gerechten, maar is een feestje op zich. Als lid van KIC kan jij eten in dit feestelijke restaurant met 15% korting.

Deze korting geldt voor grote(re) groepen, mits de hele groep bestaat uit allemaal leden. De korting geldt ook voor één lid die gasten meeneemt die geen lid zijn. Hierbij is de korting voor het lid en maximaal 3 andere personen geldig.

cantina.png

DeliYo

DeliYo heb je vast wel eens gezien in de hal in de Van Doorenveste. Hun lokaal gebrande TikTak-koffie is misschien wel de lekkerste koffie van heul Grunn’ en Ommelaand. De knisperende broodjes, dagverse salades, smulrijke inbetweens en meer zijn voor jou als KIC-lid beschikbaar met 10% korting.

Deliyo_Logo.jpg

Eetcafé ’t Zwarte Schaap

Eetcafé ’t Zwarte Schaap is een begrip in Groningen. Het is gevestigd aan de rand van het centrum met een heerlijk zonnig terras en uitzicht op het diep. Bij dit authentieke eetcafé kan jij met de KIC sticker op de Hanze pasje, eten met 15% korting.

zwarte_schaap.png

Pen.Tips

Houd jij van ontwerpen? En wil je meer uit je Apple Pencil halen? Vergroot je mogelijkheden met de producten van Pen Tips! Met de code kicxpentips krijg je 15% korting op alle producten, zonder minimale bestelwaarde.

download.png

Pouw Rent

Heb jij een auto nodig voor een weekendje weg, een verhuizing of een dagje uit? Het aanbod huurauto’s bij Pouw Rent is enorm, dus voor elke gelegenheid kun je daar terecht voor je vervoer. Als lid van KIC kan jij met 10% korting een auto, busje of verhuiswagen huren.

pouw_rent.jpg

Print a la Minute

In een zijweg van de Herestraat zit een klein cafeetje waar je rustig kan studeren onder het genot van drankje. In de kelder van dit cafeetje kan je alles laten drukken wat je maar kan bedenken, van poster tot portfolio.

Ook hier telt: op vertoon van je KIC-sticker krijg je 15% korting!

PrintALaMinute_Tekengebied_1.png

​Shirt a la Minute

Shirt a la Minute is de beste drukker van kleding in Gronigen. Dat is ook niet voor niks want ze bestaan al bijna 100 jaar. Mocht jij nou je eigen leuke shirts laten maken, dan heb je als KIC-lid nog een leuk voordeeltje.

Je krijgt dan namelijk 15% korting op vertoon van je KIC-sticker!

ShirtALaMinute_Tekengebied_1.png

Soof

Soof is een heerlijk verfrissend drankje die gemaakt wordt van 100% natuurlijk fruit, groenten en kruiden. Zonder zooi noemen ze dat, want daar is al genoeg van in de wereld. Inmiddels zijn de drankjes in heel Nederland verkrijgbaar. Niet alleen in de horeca kun je genieten van Soof, maar ook thuis! En met de kortingscode soof x kic kan jij hier extra van genieten, want met deze kortingscode krijg jij 30% korting op de siropen en de blikjes op de website! Ben jij ook #teamnocrap?

soof.jpg

Stadjer Day & Night

Stadjer Day & Night is dé nachtwinkel van Groningen. Hoe vaak gebeurt het jou dat je laat in de avond nog zin hebt in bier, wijn of lekkere snacks? Bij deze winkel kan jij tot laat in de nacht nog je nodige versnaperingen halen. Het mooie is: als lid van KIC krijg je ook nog eens 10% korting!

cropped-logo-zwart-final.png

Tapasco

Kleine hapjes, groot plezier. Dat is het motto van Tapasco. Verstopt in een klein steegje achter de Vismarkt kun je in heerlijke Spaanse sferen genieten van de tapas, die bereid wordt door gepassioneerde koks. Als lid van KIC mag jij hier 2 uur lang onbeperkt tapas eten voor €20,50 van zondag t/m donderdag. Op vrijdag en zaterdag kost dit €22,50.

tapasco.jpg

​The Smooth Brothers

The Smooth Brothers is een erg sfeervolle plek aan de zwanenstraat waar je even rust kan nemen van het drukke leven en kan genieten van erg voedzame en heerlijke smoothies. Ben je lid van KIC? Dan wordt het voor jou nog beter.

Bij The Smooth Brothers krijg je als lid van KIC namelijk een large smoothie voor de prijs van een medium smoothie! Het enige wat je hiervoor moet doen, is je KIC-sticker tonen op je studentenpas.

SmoothBrothers_Tekengebied_1.png