Partnerpagina

Partners

Studievereniging KIC streeft er naar om de drempel tussen studenten en het bedrijfsleven zo klein mogelijk te maken. Actief contact onderhouden met onze partners is voor ons ook een hoge prioriteit. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe kansen en ideeën.

Ziet u een potentiële samenwerking tussen Studievereniging KIC en uw bedrijf? Schroom dan niet contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de extern coördinator.

Hieronder staan de huidige partners van Studievereniging KIC. Huidige betrokken partijen van Studievereniging KIC willen wij bedanken voor de samenwerking!

RGB_NN_VER-SLOG-ONDER-TRAN.png

New Nexus

Halverwege 2006 werd het bedrijf waar Jan Schut en Richard Tapper werkten overgenomen door een grote ICT-speler. Dat ze daar niet zouden passen, wisten ze meteen. Maar waar wilden ze dan wel werken? Bij welk bedrijf hebben ze oog voor de mens en vind je interessant werk? Alle bedrijven met de juiste instelling waren inmiddels overgenomen door een van de grote jongens. Daarom besloten Jan en Richard het zelf te doen. Niet omdat ze per se ondernemer wilden zijn, maar omdat ze bij een leuk bedrijf wilden werken. Zo werd New Nexus, dat letterlijk nieuwe verbinding betekent, in 2007 geboren. En de naam zegt het al… New Nexus wil medewerkers, klanten en omgeving met elkaar verbinden.

Vacatures

download.png

Pouwrent - Partner in mobility

Pouw Rent Autoverhuur is bij uitstek de aangewezen partner voor al uw autoverhuur in de regio Groningen met een ruim aanbod huurauto’s. Pouw Rent Autoverhuur verzekert u van een veilige, comfortabele en probleemloze reis, zodat u zorgeloos op weg kunt.  Service zoals u dat wenst met een persoonlijk karakter, dát is Pouw Rent Autoverhuur.

Dankzij onze uitstekende service, aantrekkelijke huurvoorwaarden en mooie, betrouwbare huurauto’s zijn wij uitgegroeid tot een van de grootste autoverhuurbedrijven van de regio Groningen. Ons aanbod huurauto’s is enorm. Of u nu een busje wilt huren om met vrienden op vakantie te gaan, lekker een weekendje weg wilt in een ruime huurauto of busje of op zoek bent naar een verhuiswagen, door ons grote wagenpark en divers assortiment merken en modellen is er altijd wel een huurauto beschikbaar die voldoet aan uw wensen. U kunt bij Pouw Rent Autoverhuur gemakkelijk en snel online een auto, verhuiswagen, bestelbus of 9-persoons busje huren.

Wismarweg 30

9723 HB Groningen

brouwerij_logo.png

De Brouwerij

De Brouwerij is de stamkroeg van KIC, elke maand hebben we hier onze borrels. De Brouwerij is het donkerbruine café in de Poelestraat van Groningen en is bezig met vernieuwing naar een meer ruimtelijk, robuust maar toch warm en gezellig café.

Belsimpel_logo_RGB_2018__op_wit_-_met_tagline2x.png

Belsimpel

Het Groningse Belsimpel, opgericht in 2008 door de Groningse studenten Jeroen en Jeroen, is inmiddels uitgegroeid tot een grote speler in de telecomwereld. Met een hecht team van meer dan 400 gemotiveerde, energieke en slimme studenten en professionals. Elke dag van de week zorgen wij ervoor dat we onszelf tot het uiterste drijven, voor een doel: dat onze klanten tevreden zijn. Zo veranderen wij samen de Mobiele Wereld. Wij zijn geen provider, wij zijn geen winkel en we zijn ook geen zoekmachine. We zijn een manier: een Methode™ om te vinden wat het beste bij de klant past op gebied van mobiele telefonie. Kom jij met ons de mobiele wereld veranderen? Kijk dan snel op www.werkenbijbelsimpel.nl

Vacatures

bookmatchlogo_2020.png

Bookmatch

Als student heb je waarschijnlijk ook studieboeken nodig, tweedehands boeken zijn voordeliger dan nieuwe boeken en op Bookmatch worden er maar liefst 250.000 aangeboden. Naast tweedehands studieboeken, koop je ook nieuwe boeken via Bookmatch. En wil je zelf studieboeken verkopen, dan kan je deze eenvoudig aanbieden met de Bookmatch app.

Studieboeken verkopen

Tweedehands boeken kopen

HW-header__totally.jpg

Totally

​Skistuds organiseerd de leukste skireizen voor de beste prijs. Met mooie skigebieden en geweldige feestjes!

unnamed.png

Knaek.

Met de studentenkortingsapp Knaek ontvang je de hoogste studentenkortingen in Groningen, alle andere studentensteden van Nederland en op online bestellingen. ​