Binnenlandse reiscommissie

Binnenlandse reiscommissie 2020 - 2021

Binnenlandse_reiscommissie_20-21.png

Dag! Wij zijn de binnenlandse reiscommissie!

Onze commissie gaat zich een vol jaar inzetten om twee toffe reizen te organiseren voor de leden van onze mooie studievereniging. De commissie bestaat uit de beste, meest creatieve en knappe organisatoren die KIC kent. Afkomstig uit alle windstreken van het instituut CMI gaan wij: Jorrit, Hannah, Lotte, Richtje, Ruben en Daan ons eigen mooie kikkerlandje in de spotlight zetten.

De reizen die wij organiseren zullen bestaan uit meerdere dagen en vanzelfsprekend mét overnachting, dit kan natuurlijk alleen maar spanning & sensatie beloven. Voor de reizigers die een plekje weten te bemachtigen zullen we verschillende studie gerelateerde activiteiten organiseren zoals bedrijfsbezoeken of workshops. Hiernaast zullen we in deze steden natuurlijk ook sociale activiteiten organiseren, waarbij een kleine borrel niet kan missen. De Poelestraat in Stadt hebben wij van KIC ondertussen al wel uitgespeeld, tijd om elders in het land de tent af te breken!

Mochten er nu allerlei vragen door je hoofd spinnen over deze toffe reizen? Voel je welkom om de leden van de binnenlandse reiscommissie te benaderen!

Hopelijk zien we jou tijdens de eerste binnenlandse reis van Studievereniging KIC in 2021.

Groetjes,

Daan Heijnen