Studio KIC

Daniël van Triet (2019) Lid
Jessy Wever (2017) Voorzitter

Hallo druifjes!

Om maar meteen even met de deur in huis te vallen, wij zijn Studio KIC! De leukste, creatiefste, gezelligste, kleurrijkste, grappigste, knapste commissie van Studievereniging KIC. Ik zal ons even voorstellen, studio bestaat uit 8 creatieve studenten: Bobby Thiede, Roos de Goede, Dagmar Hoekstra, Daniël van Triet, Guus van der Meer, Anna Freriks, Marjolein Tiggelaar en ikzelf Jessy Wever.

Wij houden ons dit jaar bezig met alle grafische vormgeving (behalve social media, want dat is Bas zijn domein) voor activiteiten van KIC. Denk hierbij aan alle (borrel) posters, banners, borrel foto’s, het KIC journaal en natuurlijk de aftermovies! Binnen studio zijn er nooit de gekste ideeën en we staan voor alles open. Ook is studio een ideale plek om je skills te ontdekken en je verder te ontwikkelen op grafisch en audiovisueel gebied én je bouw je hiermee een portfolio op!

Naast dat studio altijd wel met iets grafisch bezig is, is er natuurlijk ook tijd voor gezelligheid! Elke week hebben we een commissieavond, we eten samen, we vergaderen samen en daarna komen de biertjes en grapjes tevoorschijn.  Vaak zijn we dan s ’avonds te vinden in onze KIC stamkroeg: De Brouwerij.

We gaan mooie dingen neerzetten dit jaar! En wie weet wanneer je ons weer op je netvlies/beeldscherm ziet verschijnen!

Veel liefs,

Jessy Wever