Studio KIC

​Studio KIC 2020 - 2021

KICposterstudio2020.jpg

Beste leuke KIC leden,

Welkom bij deze nieuwe vlog! Oké nee wacht, opnieuw… Wij zijn studio KIC en ondanks dat wij geen vlogs maken houden wij ons binnen de studievereniging wél bezig met alle andere leuke audiovisuele dingen die gemaakt moeten worden. Hier hebben wij een geweldig team met creatievelingen voor, bestaande uit 6 studenten: Guus van der Meer, Femke Ottens, Marieke Moorman, Myrte Venema, Rafaël van Leeuwen en ik, Daniël van Triet.

Studio KIC is dit jaar flink op de schop genomen. Waar we voorheen ook posters en banners creëerden, is dat nu overgedragen aan een nieuwe commissie: de promotiecommissie.

Bewapend met camera’s gaat studio tegenwoordig op pad om ál het audiovisuele aan te pakken. Denk hierbij aan foto’s tijdens evenementen en borrels, maar vooral de aftermovies, grappige video’s en het KIC-journaal mogen hierbij niet ontbreken. Als je niet bij een evenement kon zijn, zorgen wij van studio ervoor dat je door de sicke aftermovies en recap video’s toch nog dat geweldige gevoel krijgt. En we got you covered voor de instawaardige foto’s als je er wel bij kan zijn ;).

Als het werk erop zit, houden we ervan om gezellig met elkaar te chillen. Zo hebben we elke week een commissie avond waar alles met elkaar kan worden besproken en de gekste ideeën soms werkelijkheid worden. Met maar liefst zes creatieve zielen, kunnen die ideeën niet gek genoeg zijn. Dit gaat al helemaal goed wanneer de koude biertjes op tafel komen te staan.

We hopen jullie aankomend jaar te vermaken en misschien zie je ons binnenkort een keertje langskomen op je beeldscherm.

#like and #subscribe,

Daniël van Triet