Studio KIC

Sylvester Valens (2015) Lid
Jessy Wever (2017) Lid

Hallo iedereen!

Misschien heb je ze wel gezien, de mooie kleurrijke posters voor KIC-borrels die in de gangen hangen. Misschien ben je wel naar één van deze borrels geweest en sta je op een foto. Een foto die je terug kon vinden op de website van Studievereniging KIC. Deze posters en foto’s worden gemaakt door Studio KIC, de creatiefste commissie binnen Studievereniging KIC en tegelijkertijd de gezelligste!

Maar wie of wat is Studio KIC? Studio KIC is een grote commissie aangezien we bestaan uit een groep van acht studenten (Eva Kraaijeveld, Sylvester Valens, Jan van Timmeren, Bo Thiede, Jessy Wever, Flores, Bastian Cuperus en ikzelf) waarbij iedereen een voorliefde heeft voor grafische vormgeving of fotografie. Naast het vormgeven van o.a. posters en het maken van foto’s tijdens evenementen houdt Studio KIC zich ook bezig met het maken van beeldmateriaal voor bijvoorbeeld een vette aftermovie van de wintersport of het ‘KIC journaal’. Dit doen we met elkaar. Door samen te werken en van elkaar te leren, leren we werken met de Adobe programma’s en de apparatuur die nodig is voor fotografie en het maken van beeldmateriaal. Naast het vele vormgeven, fotograferen en filmen is het natuurlijk ook erg gezellig. We hebben elke week commissieavond met af en toe alcoholische versnaperingen en veel humor waarbij we ervoor zorgen dat we veel lachen met elkaar.

Benieuwd naar wat Studio KIC allemaal gaat neerzetten dit jaar? Houd de website goed in de gaten van Studievereniging KIC.

Met lieve groet,
Olaf Haazer, voorzitter Studio KIC ’18-’19