KIC Presents: Dice of Surprises

13 dec. 2022 20:00 - 22:00

KIC Presents: Dice of Surprises

Hallo lieve KIC’ers,

De maand december staat in teken van gezelligheid, knusheid, en het schenken van cadeau’s aan vrienden en familie. 👪 KIC is een grote familie, en daarom zou de SACO deze gezellige maand ook graag met jullie vieren. Oud en vertrouwt, maar ook met een leuke twist! 💗

De SACO nodigt jullie uit voor ‘Dice Of Surprises’, oftewel het dobbelspel! 🎲 Op dinsdag 13 december gaan we ouderwets in een kringetje zitten en een avondje lang dobbelen om alle cadeau’s. 🎁 Ook lekkere hapjes en drankjes zullen zeker niet ontbreken.

Mocht je willen deelnemen aan de activiteit, dien je een eigen bijdrage te leveren, namelijk door zelf een aantal cadeau’s te kopen voor het spel waar je rondt de €5- aan besteed. Het liefst met één leuk cadeau en één fop cadeau. Ook kunnen maar maximaal 30 deelnemers meedoen, dus wees er snel bij!❗

Wij hebben er enorm veel zin in. En, psssst… we hebben van Sinterklaas gehoord dat dit dobbelspel anders is dan alle andere! 😉

Ook zo benieuwd? Schrijf je snel in voor ‘Dice Of Surprises’!

Activiteit: ‘Dice of Surprises' (dobbelspel)

Datum: Dinsdag 13 december

Tijd: 19:30 uur aanvang, 20:00 uur start

Locatie: nog onbekend