KIC presents: Praag

Datum en tijd
12 mei 2021 18:00 - 16 mei 2021 18:00

KIC presents: Praag

Het mysterie is eindelijk ontrafeld. Maandenlang hebben jullie je natuurlijk afgevraagd waar de reis dit jaar toch weer heen gaat… Maar de leden van de Buico hielden hun lippen zoals elk jaar strak op elkaar, want degene die het geheim verklapt krijgt nuchterheidsdienst tijdens de kroegentocht. Nu kunnen we het eindelijk delen, de reis gaat naar Praag!

De Buico is weer druk bezig om leuke evenementen te plannen voor jullie om lekker van te genieten. Er wordt niet alleen gedronken en gedanst, maar we gaan ook weer lekker toeristisch cultuur snuiven, onze hersenen slijpen bij een lokale universiteit en onze ondernemende geest verkennen bij toffe bedrijfsbezoeken. Voor maar €150,- (voor niet-leden €175) kun je van woensdag 12 mei tot zondag 16 mei deel uitmaken van deze bijzondere voyage! De inschrijvingen gaan er door als roze koeken, dus schrijf je snel in! Als je op de wachtlijst komt te staan zit je dik te balen als de rest lekker in het zonnetje op een terrasje zit in het mooie Tsjechië.

Deelnemers (50/50)