KIC Congres: Unfold

21 apr. 2021 11:00 - 15:30

KIC Congres: Unfold

Terug van weggeweest: het KIC Congres! Deze keer in een totaal ander jasje… ✨

Tijdens het KIC Congres op woensdag 21 april worden vier verschillende lezingen en workshops gegeven door inspirerende sprekers. Zij zullen je vertellen over alle ins en outs in bijvoorbeeld film en filmproductie, webdesign en evenement- en festivalorganisatie. De helft van het congres zal in het Engels zijn, zodat ook internationale studenten naar het congres kunnen komen. Nederlands sprekende studenten kunnen natuurlijk bij alle activiteiten aanwezig zijn. 🙋🏼‍♀️

Dit alles zal in het teken staan van het thema: UNFOLD. Door de coronacrisis en de daaraan verbonden coronamaatregelen zitten we veel thuis. We zien onze vrienden en familie minder en even naar het terras of een middag lekker winkelen zit er niet in.

Toch is het leuk, leerzaam en gezond om jezelf te blijven ontplooien in deze tijden. En dit kan dan ook zeker bij het KIC Congres. Tijdens het congres worden studenten gestimuleerd om buiten hun comfort zone te treden en zichzelf te ontplooien op verschillende gebieden. Niet alleen persoonlijke en sociale ontwikkeling dus, maar ook ontplooiing in verschillende werkvelden. Er worden daarom zeer diverse activiteiten aangeboden om je zoveel mogelijk uit te dagen. 🌸

Het evenement is op woensdag 21 april 2021 en duurt van 11.00 uur tot maximaal 15.30 uur. De eerste 50 deelnemers ontvangen bovendien een toffe goodiebag! Dus meld je snel hier aan! (De goodiebags worden niet verzonden, maar zullen opgehaald moeten worden in Groningen. Meer informatie hierover ontvang je later via de mail.)

❗️Let op: voor KIC-leden is dit evenement gratis, niet KIC-leden betalen €2,50.

Alles zal online en live te volgen zijn, maar is daardoor zeker niet minder interactief! Dus riemen vast en ontplooi jezelf op het KIC Congres: UNFOLD :)