Actieve ledenweekend

23 - 25 jun. 2023
Bakkeveen

Actieve ledenweekend

Deze activiteit is alleen beschikbaar voor actieve leden.

Feestelijke tromgeroffel en een luid gebrul! Het is tijd voor het leukste weekend van het jaar: het Actieve Ledenweekend 2022 - 2023 met het thema KIC Zoo! Maak je klaar voor een avontuur dat je wildste verwachtingen zal overtreffen.

Van 23 tot en met 25 juni zal Bakkeveen de bruisende jungle zijn waar jullie allemaal samenkomen. Maar dit is geen gewoon weekend, nee! Dit is het moment waarop we samen met jullie feestelijk het jaar willen afsluiten. Zowel de prachtige almanak als de felbegeerde certificaten zullen aan jullie worden uitgereikt. Ook hebben we een aantal geweldige verassingsactiviteiten voor jullie, maar die houden we nog even geheim...

Dus sluit je aan bij je mede-avonturiers en maak je klaar om herinneringen te creëren die een leven lang meegaan. Schrijf je vandaag nog in en maak deel uit van het KIC Zoo: actieve ledenweekend!

Met brullende groeten,

Bestuur 17