Totally

HW-header__totally.jpg

Reizen

Bekijk de website van Totally voor het actuele aanbod.

Totally Snow (voorheen Husk) is dé reisorganisatie als het gaat om studentenwintersport reizen. Sinds 1998 organiseren wij wintersportreizen naar Frankrijk en Oostenrijk. Jarenlange ervaring heeft ervoor gezorgd dat wij vakanties aanbieden naar de tofste locaties in de Alpen. Niet alleen in Nederland, maar ook in België, Frankrijk en Denemarken is Totally Snow zeer actief als wintersportmerk voor jongeren!

Een bestemming is pas een Totally Snow bestemming als alle ingrediënten aanwezig zijn voor de perfecte wintersport voor jongeren/studenten. Daarbij kijken we niet alleen naar het aantal kilometers piste of de hoogte van een gebied, maar vooral ook of de accommodaties geschikt zijn voor jongeren en of er genoeg te doen is.

Wij vinden het ontzettend belangrijk dat je op vakantie echt zorgeloos kan genieten. We hebben daarom op al onze Totally Snow bestemmingen reisleiding die 24/7 voor jou klaar staat. Zo hoef jij je geen zorgen te maken over de Franse eigenaresse van de accommodatie.