KIC presents: Get to know the KIC family

Discord

KIC presents: Get to know the KIC family

Lieve commissies,

Waar we normaal elke maand in De Brouwerij zouden moeten staan en als commissies zouden gaan bonden, zitten we nu achter onze laptop. Omdat we toch wel heel nieuwsgierig zijn naar de leden die in de commissies zitten heeft de SaCo in samenwerking met het bestuur ‘Get to know the KIC family’ bedacht. Voor deze activiteit maakt iedere commissie een filmpje waarin de leden worden voorgesteld. Vervolgens gaan we deze op 11 maart in verschillende rondes aan elkaar laten zien. In deze rondes kom je samen met een andere commissie en nemen we de tijd om de filmpjes te laten zien en elkaar nog beter te leren kennen. Geef je als commissie op door eenmaal een mail te sturen naar intern@svkic.nl en hopelijk zien we jullie dan!