KIC presents: Netwerkborrel

Aanmelden voor dit evenement is niet meer mogelijk

Educatief
Professionele activiteitencommissie
Datum en tijd
11 jun. 2021 16:00 - 19:30
Terras achterin bij Stadslab

KIC presents: Netwerkborrel

Hij is terug van weggeweest: de netwerkborrel!

Ben jij nog op zoek naar een leuke stageplek? Ben jij geïnteresseerd in het leven als ZZP’er of vind jij het simpelweg interessant om meer kennis op te doen over communicatie, marketing en vormgeving? Dan is dit zeker iets voor jou!

Op vrijdag 11 juni 2021 van 16:00 uur tot 19:30 uur organiseert Studievereniging KIC haar jaarlijkse netwerkborrel. Tijdens deze netwerkborrel krijg je de kans om met verschillende bedrijven en ondernemers in gesprek te gaan en lekker te netwerken. Oude bekenden, maar ook nieuwe gezichten zullen hierbij aanwezig zijn! Natuurlijk zal dit alles onder het genot van een drankje en in een informele en gezellige setting plaatsvinden.

We hebben een schitterende locatie geregeld voor de netwerkborrel, namelijk het terras achterin bij Stadslab! Onder (hopelijk) een stralende zon kun je uiteraard het beste aan je netwerk werken, dachten we zo ;-). Er zijn 40 plekken voor de borrel en de inschrijvingen zijn al geopend, dus weer er snel bij!

Kom dus lekker borrelen en netwerken op deze ''vrijmibo'' met alle professionals, studenten en de profi! Tot dan!

Veel liefs,
De professionele activiteitencommissie