Partnerpagina

Partners

Studievereniging KIC streeft er naar op de drempel tussen studenten en het bedrijfsleven zo klein mogelijk te maken. Actief contact onderhouden met onze partners is voor ons ook een hoge prioriteit. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe kansen en ideeën.

Ziet u een potentiële samenwerking tussen Studievereniging KIC en uw bedrijf? Schroom dan niet contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de extern coördinator.

Hieronder staan de huidige partners van Studievereniging KIC. Huidige betrokken partijen van Studievereniging KIC willen wij bedanken voor de samenwerking!

OTP

Ben jij op zoek naar een stageplek of een bedrijf om jouw afstudeeropdracht uit te voeren? Bij het OTP helpen we jou kosteloos met zoeken. Het OTP is een stichting die het onderwijs en het bedrijfsleven met elkaar in contact brengt. Hiervoor organiseren en verzorgen wij leuke events, bedrijfsbezoeken en workshops. Daarnaast hebben wij warme relaties bij ruim 1600 bedrijven in Groningen en omgeving. Dit netwerk kunnen we inzetten om jouw ideale stageplek te vinden! Hoe specifieker jouw wensen zijn, hoe beter we jou kunnen helpen. Hoe dan ook; Klik hiernaast op ons logo en schrijf je direct in op onze website! Je mag ook jouw CV opsturen naar rico@otp.nl met een duidelijke toelichting van wat je zoekt!

OTP_logo.png

De  Brouwerij

De Brouwerij is de stamkroeg van KIC, elke maand hebben we hier onze borrels. De Brouwerij is het donkerbruine café in de Poelestraat van Groningen en is bezig met vernieuwing naar een meer ruimtelijk, robuust maar toch warm en gezellig café.

brouwerij_logo.png

Skistuds

Skistuds organiseerd de leukste skireizen voor de beste prijs. Met mooie skigebieden en geweldige feestjes!

skistuds_logo.png

CareerUp

CareerUp is gericht om onderwijs en arbeidsmarkt dichter bij elkaar te brengen, maar vooral ook het versterken van de verbinding tussen medewerker en organisatie. Met behulp van CareerUp kunnen werkgevers jullie (studenten, net afgestudeerden) vinden, volgen en matchen. Wij geloven dat succes niet alleen wordt bepaald door kennis en ervaring, maar juist door wie jij bent als persoon. Wie ben jij achter jouw cv. CareerUp onderscheidt zich dus om meer van jezelf te laten zien dan alleen jouw cv.

careerup_logo.png

Fotofabriek

Bij Fotofabriek.nl kan je je beste fotos en herinneringen vereeuwigen. Met de gratis software maak je heel gemakkelijk de mooiste fotoboeken.

fotofabriek_logo.png