Partnerpagina

Partners

Studievereniging KIC streeft er naar op de drempel tussen studenten en het bedrijfsleven zo klein mogelijk te maken. Actief contact onderhouden met onze partners is voor ons ook een hoge prioriteit. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe kansen en ideeën.

Ziet u een potentiële samenwerking tussen Studievereniging KIC en uw bedrijf? Schroom dan niet contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de extern coördinator.

Hieronder staan de huidige partners van Studievereniging KIC. Huidige betrokken partijen van Studievereniging KIC willen wij bedanken voor de samenwerking!

De Brouwerij

De Brouwerij is de stamkroeg van KIC, elke maand hebben we hier onze borrels. De Brouwerij is het donkerbruine café in de Poelestraat van Groningen en is bezig met vernieuwing naar een meer ruimtelijk, robuust maar toch warm en gezellig café.

brouwerij_logo.png

Belsimpel

Het Groningse Belsimpel, opgericht in 2008 door de Groningse studenten Jeroen en Jeroen, is inmiddels uitgegroeid tot een grote speler in de telecomwereld. Met een hecht team van meer dan 400 gemotiveerde, energieke en slimme studenten en professionals. Elke dag van de week zorgen wij ervoor dat we onszelf tot het uiterste drijven, voor een doel: dat onze klanten tevreden zijn. Zo veranderen wij samen de Mobiele Wereld. Wij zijn geen provider, wij zijn geen winkel en we zijn ook geen zoekmachine.
We zijn een manier: een Methode™ om te vinden wat het beste bij de klant past op gebied van mobiele telefonie. Kom jij met ons de mobiele wereld veranderen? Kijk dan snel op www.werkenbijbelsimpel.nl

Belsimpel_logo_RGB_2018__op_wit_-_met_tagline2x.png

Totally
Skistuds organiseerd de leukste skireizen voor de beste prijs. Met mooie skigebieden en geweldige feestjes!

HW-header__totally.jpg

Groninger Museum

Hét museum van Groningen, een ware topattractie die voor jou als student gratis te bezoeken is!

Museum-1.jpg