Sociale activiteitencommissie

Madelin Ruhé (2016) Lid
Jesse Weijn (2018) Lid

Hallo lieve KIC-leden!

Ben jij al eens naar één van de spetterende KIC-borrels geweest, die elke tweede donderdag van de maand plaatsvindt? Of misschien heb je wel één van de KIC-activiteiten bijgewoond zoals de cocktailworkshop, bierproeverij of karaoke party. Deze borrels en activiteiten worden mede mogelijk gemaakt door de leukste commissie van KIC! De sociale activiteitencommissie (SACO).

Bij de SACO houden wij ons vooral bezig met het bedenken van thema’s voor de borrels, een leuke activiteit voor tijdens de borrel en zorgen wij dat de Brouwerij toepasselijk is versierd. Op deze manier maakt de feestcommissie van KIC er elke tweede donderdag van de maand een grote belevenis van! En zoals de naam van de commissie waarschijnlijk al verklapt, bedenkt de SACO ook de originele activiteiten die jij en je andere KIC-vrienden samen kunnen meemaken.

Maar wie zitten er nou in die leuke feestcommissie?

*Tromgeroffel*

Dit jaar mag ik met trots samen met zes andere fantastische leden de SACO vertegenwoordigen! Deze leden zijn: Madelin Ruhé, Charlotte Rekers, Jorrit Hofstra, Manon Carras, Jesse Weijn en Maud Beerda.

Wij houden allemaal wel van een praatje, dus kom kennis met ons maken op de volgende KIC-borrel!

Groetjes van de SACO!
Mirjam van Dijk