Carrièrecommissie

Bram Henk-Jan Veldhuis (2018) Penningmeester
Eva Wind (2016) Lid

Lieve leden,

Als student in het hoger onderwijs heb je het vaak al druk genoeg. Tentamens, verslagen en andere afspraken. Toch komt het moment dat je een keer op stage moet of dat je gaat afstuderen. Het is dan van groot belang om te weten waar jouw passies liggen en welke mogelijkheden er zijn binnen het werkveld. Mijn naam is Tom Kellendonk, dit jaar voorzitter van de carrrièrecommissie. Samen met Bram Veldhuis, Eva Wind, Sanne Heesbeen en Simone Mulder zijn wij de carrièrecommissie.

Aankomend jaar zullen wij er alles aan doen om jou in contact te brengen met inspirerende en innoverende bedrijven hier in Groningen, maar ook daarbuiten. Aankomend jaar zullen wij drie bedrijfsbezoeken organiseren. Daarnaast zullen wij ook, net zoals voorgaande jaren, de Randstadtour organiseren. Maar dit jaar zal dat net even anders gaan... Om dit allemaal voor elkaar te krijgen zijn wij al druk aan het vergaderen en overleggen. Het eerste bedrijfsbezoek zal in december plaatsvinden!

Wij hopen zoveel mogelijk van jullie te zien op onze evenementen.

Groetjes,

Tom Kellendonk