Wintersport 2020

Risoul

Wintersport 2020

*Dutch version below*

It’s time to put on your winter coats. KIC is going to enjoy the snow with 30 people at the beautiful ski resort Risoul. The trip will start on the 1st of February. For 8 days we’ll be skiing, boarding and of course après-skiing. The whole trip will cost €440 euro for KIC members, including the bus trip, your residence and your ski pass. If you’re not a member, the price for the trip will be €460 euro. Renting costs for your skiing or snowboarding gear and your deposit are not included.

Are you already excited to go on an adventure with us?

----------------------------

Wij gaan dit jaar met KIC natuurlijk weer op een prachtige wintersportvakantie vol winterpret en feesten. Dit jaar gaan wij met een groep van 30 gezellige mensen de sneeuw opzoeken. Op 1 februari vertrekken wij voor 8 dagen naar het mooie skiresort Risoul. Daar gaan we skiën, boarden en natuurlijk enthousiast après-skiën. Deze reis is inclusief vervoer en skipas €440  euro voor KIC-leden, voor niet-leden kost het €460 euro. De kosten voor eventuele materiaalhuur en de borg zitten hier niet bij in.

Heb jij nu ook al zin om samen met ons te glijden, boarden en borrelen?

Deelnemers (30/30)