Wintersport 2019

Valfréjus

Wintersport 2019

*English version below*

Wij gaan dit jaar met KIC natuurlijk weer op een prachtige wintersportvakantie vol winterpret en feesten. Dit jaar gaan wij met een groep van 27 gezellige mensen de sneeuw opzoeken. Op 2 februari vertrekken wij voor 8 dagen naar een nog geheime sneeuwzekere wintersportlocatie. Daar gaan we skiën, boarden en natuurlijk enthousiast après-skiën. Deze reis is inclusief vervoer en skipas ongeveer €400 euro voor KIC-leden, voor niet-leden kost het ongeveer €430 euro. De kosten voor eventuele materiaalhuur en de borg (€100 euro) zitten hier niet bij in.

Heb jij nu ook al zin om samen met ons te glijden, boarden en borrelen?

----------------------------

It’s time to put on your winter coats. KIC is going to enjoy the snow with 27 people in a still secret ski resort. The trip will start on the 2nd of February. For 8 days we’ll be skiing, boarding and of course après-skiing. The whole trip will cost about €400 euro for KIC members, including the bus trip, your residence and your ski pass. If you’re not a member, the price for the trip will be €430 euro. Renting costs for your skiing or snowboarding gear and your deposit (€100 euro) are not included.

Are you already excited to go on an adventure with us?

Deelnemers (27/27)