Trip Abroad: Bratislava

Bratislava

Trip Abroad: Bratislava

*English version below*

Gisteren is de locatie van de buitenlandse reis bekend gemaakt, dit jaar gaat KIC naar Bratislava! Tijdens hemelvaartweekend, van woensdag 29 mei tot en met maandag 3 juni zullen we de stad leren kennen en onveilig maken. Wij van de reiscommissie zijn op dit moment druk bezig met het boeken van leuke activiteiten tijdens de trip.

Vanaf nu kun je je hier inschrijven voor de reis. Er zijn 50 plekken beschikbaar, dus wacht niet te lang en schrijf je direct in. Als je lid bent van KIC betaal je €150,- en niet-leden betalen €175,-.

In de komende maanden zullen we jullie op de hoogte houden via Facebook en via de website wanneer we nieuws over de reis te melden hebben. Kortom, wacht niet langer en schrijf je nu in! Wij hebben er in ieder geval nu al heel veel zin in!

Liefs,

De reiscommissie ’18-‘19

-----------

Yesterday, the location of the trip abroad was revealed, this year KIC is going to Bratislava! From Wednesday 29th of May until Monday the 3rd of June, we will get to learn the city and have an awesome time there. We here at the travel committee are currently busy booking fun activities during the trip.

From this moment you can enroll here for the trip. There are only 50 spots available, so don’t wait too long and register immediately. If you are a member of KIC you have to pay €150,- and non-members pay €175,-.

In the coming months we will keep you posted through Facebook and through the website when we have news about the trip to report. So, do not wait any longer and sign up now! We are already really looking forward to it!

Love,

The travel committee ’18-‘19