Kroegentocht

Aanmelden voor dit evenement is niet meer mogelijk

Sociaal
Sociale Activiteitencommissie
Datum en tijd
22 mei 2019 20:45 - 23:00
Grote Markt

Kroegentocht

*English version below*

Als student hoor je in de studiebanken, maar je hoort ook een beetje in het uitgaansleven op de late avond. Daarom organiseert KIC op 22 mei een kroegentocht! We zullen langsgaan bij zes verschillende kroegen om er daar een leuk feestje van te maken. In iedere kroeg blijven we ongeveer 30 tot 45 minuten. We verzamelen om kwart voor negen op de Grote Markt om vervolgens om negen uur naar de eerste kroeg te vertrekken. We eindigen de avond in De Brouwerij. Zorg voor een goede bodem en goede zin! Hopelijk tot dan!

-----

As a student you belong in the school desks, but you also belong a bit in the nightlife. That is why KIC is organizing a pub crawl on May 22th! We are going to visit six different bars to have a nice party there. At every bar we will stay for about 30 to 45 minutes. We will gather at the Grote Markt at a quarter to nine so that we can go to the first bar at 9 PM. We end the evening at De Brouwerij! Make sure you have eaten well and are in a good mood! We hope to see you there!

Deelnemers