KIC Trip Abroad: Ljubljana

Ljubljana

KIC Trip Abroad: Ljubljana

*Dutch version below!

After all that hard work figuring out the hints of the trip abroad, the destination has finally been announced. We’re going to Ljubljana! Now it is finally time to sign up for this one of a kind trip.The trip is during the Ascension weekend, from May the 20th to May the 25th . During the trip, we’ll have an awesome pub-crawl, but ofcourse you can also enjoy some drinks in the city on the other days!

We’ll also visit a university and some companies in the area, to get a good sense of the student- and business life in the city. In other words, enough opportunities to orientate yourself on a possible internship or study abroad.

There are 50 seats. Don’t wait too long, because we’re full before you know it! Members of KIC pay €150,- and non-members pay €175,-.

In the following months, we’ll post news and updates about the trip on the website and on Facebook, so hold an eye out for those to stay updated! We can’t wait to take you all on an awesome trip abroad.

Much love,

The Travel committee

--------------------------------------------------------------------------------------

Na al dat harde werk voor het uitvogelen van de hints is de bestemming van de reis dan eindelijk bekend, we gaan naar Ljubljana! Nu is dan eindelijk de tijd aangebroken om je aan te melden voor deze one of a kind reis. En dat kan hier. De reis is in het hemelvaartweekend, van woensdag 20 mei tot maandag 25 mei. Tijdens de reis gaan we een vette kroegentocht houden, maar uiteraard kan je elke avond genieten van wat drankjes in de stad.

Daarnaast gaan we een universiteit en een aantal bedrijven bezoeken, om een goede impressie te krijgen van het studenten- en bedrijfsleven van deze stad. Kortom: genoeg mogelijkheden om je te oriënteren op je carrière en studiemogelijkheden in het buitenland.

Er zijn 50 plekken beschikbaar. Wacht niet te lang, want voor je het weet zit het vol! Leden van KIC betalen €150,- en niet-leden betalen €175,-.

De komende maanden zullen we op de website en op Facebook nieuws en updates over de reis posten, dus hou deze in de gaten om op de hoogte te blijven! wij staan weer te popelen om er samen met jullie een geweldige reis van te maken.

Liefs,

De Reisco