KIC: Liftwedstrijd 2019

1 nov. 2019 18:00:00
Keulen

KIC: Liftwedstrijd 2019

Het is bijna weer zo ver! Binnenkort mogen we weer beginnen aan de meest avontuurlijke reis die KIC organiseert, de liftwedstrijd! Heb je altijd al eens willen liften, maar dit nooit gedurfd? Of heb je al vaker gelift en weet je daarom hoe leuk het is? Ga dan vooral mee!

Per tweetal zullen we starten in Groningen. Vervolgens heb je de hele dag de tijd om te liften naar de plaats van bestemming. We hopen dat jullie allemaal toffe mensen treffen die jullie verder brengen en mooie verhalen opleveren, maar mocht je toch ergens stranden dan hebben we natuurlijk volgauto’s, waardoor je altijd veilig op de plaats van bestemming terecht komt. Ook is het alleen toegestaan om in een man-vrouw koppel of een man-man koppel te liften om zo iedereen zijn veiligheid te bewaren. We blijven er twee nachtjes slapen zodat je genoeg tijd hebt om de stad te verkennen. Er zijn allerlei leuke activiteiten gepland, zoals een museumbezoek en een kroegentocht. Er is dus genoeg te doen! De kosten zullen €65,- (€90,- voor niet-leden) gaan bedragen.

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in en we hopen jullie ook! De reis is van 30 oktober tot en met 1 november en er zijn 30 plekken beschikbaar. Kom na het aanmelden op de website zo snel mogelijk je contract ondertekenen op het KIC-kantoor om je aanmelding definitief te maken.

Deelnemers (28/30)

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen