KIC: Lasergamen

Aanmelden voor dit evenement is niet meer mogelijk

Sociaal
Sociale activiteitencommissie
Datum en tijd
17 dec. 2019 19:30 - 23:00
Target Lasergamen, Oosterkade 6

KIC: Lasergamen

*Dutch version below!

Have you had a long day at school? And do you want to take a break? Well that's convenient! Because KIC is going to be laser gaming  on Tuesday 17 December! In a team of ten other KIC members, you will compete against another ten KIC members at Target Lasergame, so you can pop out all your college stress.

For just € 15,- you can go crazy for half an hour during the lasergaming. We gather at Target Lasergame at 19:30 at Oosterkade 6. The first two teams start at 20:00.

Be there and sign up quickly because there are only forty spots available! You have to register on the website and then set yourself present at the Facebook event!

Do we see you there?

-----------------------------------------------------

Heb je een lange dag op school gehad? En wil je even lekker uitrazen? Dat komt goed uit! Want KIC gaat dinsdag 17 december lasergamen! In een team van tien andere KIC-leden ga je het bij Target Lasergame de strijd aan tegen nog tien andere KIC-leden en kan je al je college stress er lekker uit knallen.

Voor maar €15,- kun je een half uur lang lekker losgaan tijdens het lasergamen. We verzamelen om 19:30 bij Target Lasergame aan de Oosterkade 6. De eerste twee team beginnen om 20:00.

Wees erbij en meld je snel aan want er zijn maar veertig plekken! Aanmelden moet op de website en zet je vervolgens ook even op aanwezig bij het Facebook evenement!

Zien we je daar?

Deelnemers