Crazy 88

Aanmelden voor dit evenement is niet meer mogelijk

Sociaal
Sociale Activiteitencommissie
Datum en tijd
26 mrt. 2019 18:45 - 22:00
Grote Markt

Crazy 88

*English version below*

Het is tijd voor de tweede algemene leden activiteit. Bij deze activiteit zal je in teams gaan strijden door zoveel mogelijk doldwaze opdrachten uit te voeren. Je ruikt het al, de sociale activiteitencommissie organiseert een Crazy 88!

Dinsdag 26 maart zullen we met zijn allen om 18:45 uur verzamelen op de Grote Markt waar je als team de papieren voor de Crazy 88 om klokslag 19:00 uur zal krijgen om de teams op deze manier gelijke kansen te geven. De komende twee uur zal je uit je comfortzone moeten komen en zal je misschien jezelf wel voor schut moeten zetten. Om 21:00 uur is de deadline voor het uitvoeren van de opdrachten. Om 21:30 uur sluiten we af in De Negende Cirkel waar het winnende team bekend zal worden gemaakt. Hier vind een afsluitende borrel plaats waar je een drankje krijgt op de kosten van KIC. Deze activiteit kost geen geld maar sommige opdrachten zullen een eigen bijdrage vereisen.

Je kan je nu individueel aanmelden! De sociale activiteitencommissie zal je dan in een team plaatsen, leuk voor socializing. Ook kan je natuurlijk een team vormen met al je klasgenoten die lid zijn van KIC.

Wil jij je aanmelden als team? Dan kan dat door een mail te sturen naar daanheijnen@svkic.nl of door hem even een WhatsApp te sturen met de namen van je teamgenoten. Let op! Een team mag maximaal bestaan uit zes personen (voor commissies geldt deze regel niet).

Let op: wanneer je je aanmeldt als team moet je je ook individueel aanmelden op de website.

----------------------------------

It’s time for the second general member activity. At this activity you will battle in a team to do as many crazy tasks as you can. The social activities committee is organising a Crazy 88

On Tuesday March the 26th we will gather at 06:45 PM at the Grote Markt where the teams will get the crazy 88 lists at exactly 07:00 PM. This way the teams are given a fair chance. The next two hours you will be doing all kinds of crazy stuff. At 09:30 PM we’ll meet at De Negende Cirkel where the Crazy 88 will come to an end and where the winner will be announced. Everyone will get a drink at the expense of KIC. This activity doesn’t cost money but some tasks on the list may require some of your own contribution.

Want to join KIC on this crazy activity? You can sign up now! The social activities committee will put you in a team. You can also put a team together with classmates who are also a member of KIC.

Do you want to sign up as a team? Please send an email to daanheijnen@svkic.nl with a list of your teammates. Pay attention! A team may consist of a maximum of six people.

Important: when you sign up as a team, every individual still has to sign up on the website.

Deelnemers