Pub quiz

Aanmelden voor dit evenement is niet meer mogelijk

Sociaal
Sociale Activiteitencommissie
Datum en tijd
15 mei 2019 20:00 - 23:00
Wolthoorn&Co

Pub quiz

Op woensdag 15 mei organiseren wij als studievereniging een pub quiz voor de leden van KIC, de docenten van het CMI-instituut, maar ook niet-leden zijn van harte welkom! Deze pubquiz is de perfecte manier om de band tussen docenten en studenten te versterken. De quiz zal plaatsvinden in de Café Wolthoorn & Co. Vanaf 19.30 uur is iedereen welkom, om 20.00 uur zal de quiz van start gaan. Het zal ongeveer drie uur duren. de vragen zullen in het Nederlands gesteld worden.

Het lijkt ons een leuk idee om gemengde teams te vormen die bestaan uit studenten én docenten. De deelnemende studenten zullen dan ook zelf opzoek gaan naar een docent die het team wil versterken. Niet getreurd als u niet bent gevraagd, want natuurlijk is een team met alleen docenten ook toegestaan!

Het lijkt ons ontzettend leuk om jullie op deze avond te zien!
Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar: penningmeester@svkic.nl

LET OP: als student moet je je inschrijven via de website, anders kan je niet deelnemen aan de pub quiz. Er zijn 20 plekken beschikbaar voor studenten en 20 plekken voor docenten.

Deelnemers