Randstad tour

Aanmelden voor dit evenement is niet meer mogelijk

Educatief
Carrièrecommissie
Vanaf
21 mrt. 2019 08:30:00
Tot
22 mrt. 2019 14:00:00

Randstad tour

*English version below*

Ook dit jaar willen wij jullie graag uitnodigen voor de Randstad tour. Op 21 maart zullen wij richting Den Haag reizen om bedrijven te bezoeken die binnen ons werkveld passen.

De donderdag gaan we met z’n allen richting Den Haag, daar zullen wij twee bedrijven bezoeken en in de avond is er tijd om gezellig wat te eten en te genieten van een borrel of twee. Als we vrijdag dan fris en fruitig weer wakker worden, staat er nog een bedrijfsbezoek op de planning!

Wat kunnen jullie nou verwachten van deze bedrijven en waarom doen we dit nou eigenlijk? Zij bieden een realistische kijk in het werkveld. Natuurlijk is er binnen de Randstad ook een andere sfeer dan we die hier in Groningen hebben. Ervaringen, daar gaat het om! Wie weet kom je jouw perfecte match tegen waar je later stage bij wil lopen.

Kortom, het worden twee zeer leerzame, gezellige dagen. Kom je ook? Inschrijven kan vanaf 28 februari om 12:00 uur. Zet het in je agenda!

-------------------

This year we would like to invite you to our “Randstad tour”. On the 21st of March we will be going to The Hague to visit companies that show us what our workfield is like.

On Thursday we will be going to The Hague all together and we have planned two visits to different companies. The same evening we’ll have time to enjoy some nice food and a drink  or two. When you wake up the next day, we will have another visit to a different company.

What can you expect from these companies and why do we organise this tour? They offer a realistic experience of the workfield. Find out what to expect when you graduate, or maybe find the perfect match for your internship.

It will be two fun and educational days. Want to join us? You can sign up on February 28th at 12:00 pm. Write it down!

Deelnemers