KIC journaal

2022 - 2023

KIC Journaal '22-'23 #3

Het laatste KIC journaal van dit jaar is alweer live. Nina en Femke vertellen je alles over de activiteiten van afgelopen kwartaal en Tijmen heeft de KIC’ers het hemd van het lijf gevraagd. Veel kijk plezier!

KIC Journaal '22-'23 #2

Het tweede KIC journaal van dit jaar is alweer live. Jesse en Marjolein vertellen je alles over de activiteiten van afgelopen kwartaal en Annemar heeft de KIC’ers het hemd van het lijf gevraagd met het thema boomer. Veel kijk plezier!

KIC Journaal '22-'23 #1

Het eerste KIC journaal van dit jaar is alweer live. Jesse en Laura vertellen je alles over de activiteiten van afgelopen kwartaal en Nina heeft de KIC’ers het hemd van het lijf gevraagd tijdens de maandelijkse borrel. Veel kijk plezier!

2021 - 2022

KIC Journaal '21-'22 #3

KIC Journaal '21-'22 #2

Het is alweer tijd voor het tweede KIC journaal met deze keer Jessy en Myrte als presentatoren! Zij nemen jullie mee en vertellen we wat we allemaal gedaan hebben de afgelopen maanden. Ook is Guus in de buurt, maar toch niet helemaal...

KIC Journaal '21-'22 #1

Het allereerste kwartaal journaal staat weer voor jullie klaar! Jesse en Rafael nemen jullie mee naar alle activiteiten die wij de afgelopen tijd hebben georganiseerd.

2020 - 2021

KIC Journaal '20-'21 #2

Geniet weer van alle leuke activiteiten van Studievereniging KIC van de afgelopen periode!

KIC Journaal '20-'21 #1

Yesssss! Het eerste kerstcadeautje van het jaar is aangekomen en ligt niet onder de 🎄 maar hier op je scherm🤩 Geniet van het eerste KIC Journaal van dit jaar!

2019 - 2020

KIC Journaal '19-'20 #3

Het is tijd voor de het laatste KIC journaal! Presentatoren Jessy en Daniël nemen ons mee terug naar de activiteiten van afgelopen periode. Ook benieuwd wat KIC de afgelopen tijd allemaal heeft gedaan? Geniet dan snel van deze laatste lange quarantaine 😉 versie van het kwartaaljournaal!

KIC Journaal '19-'20 #2

Het is alweer tijd voor KIC journaal nummer twee! Presentatoren Guus en Jessy nemen ons mee terug naar de activiteiten van afgelopen periode. Ook benieuwd wat KIC de afgelopen tijd allemaal heeft gedaan? Geniet dan snel van deze extra lange quarantaine 😉 versie van het kwartaaljournaal!

KIC Journaal '19-'20 #1

Tijdens dit eerste KIC journaal van college jaar ’19-'20, vertellen onze studio KIC presentatoren Bobby en Anna wat er de afgelopen periode is gebeurd en wat er nog te wachten staat bij Studievereniging KIC.

2018 - 2019

KIC journaal '18-'19 #3

We zijn aangekomen bij het laatste KIC journaal van het college jaar '18-'19. Presentatoren Jessy en Olaf nemen ons mee terug naar de laatste activiteiten van de afgelopen periode.

KIC journaal '18-'19 #2

Het is alweer tijd voor het tweede KIC journaal van collegejaar ’18-’19. Bastian en Eva vertellen wat er de afgelopen periode is gebeurt bij Studievereniging KIC.

KIC journaal '18-'19 #1

Tijdens dit eerste KIC journaal van college jaar ’18-’19, vertellen onze studio KIC presentatoren Sylvester en Flores wat er de afgelopen periode is gebeurt en wat er nog te wachten staat bij Studievereniging KIC.

2017 - 2018

KIC Journaal '17-'18 #3

Het is alweer tijd voor het derde KIC Journaal van het jaar. Kijk hoe onze presentators ons mee terug nemen naar vorige activiteiten!

KIC Journaal '17-'18 #2

Het is alweer tijd voor het tweede KIC Journaal van het jaar. Kijk mee hoe onze presentatrices ons mee terug nemen naar vorige activiteiten!

KIC Journaal '17-'18 #1

We blikken terug op de activiteiten van 2017 met het KIC journaal, gemaakt door Studio KIC. Naast de terugblik kun je ook kijken naar onze presentatrices die leden interviewen tijdens "Totally Knetter in your Ugly Christmas Sweater" borrel!