KIC presents: Saco's flavourites

Datum en tijd
20 mei 2021 20:00 - 22:00

KIC presents: Saco's flavourites

Ben jij altijd al benieuwd geweest naar de FAVORIETE biertjes en snacks van de gezelligste commissie van KIC a.k.a. de SaCo? Dan is deze activiteit perfect voor jou.
Op 20 mei om 20:00 uur is er SACO’S FLAVOURITES (jaja, zie je de woordgrap 😉)! Omdat de regels het toelaten kunnen we in groepjes van 3️⃣ personen de hele avond lekker borrelen 🍻🍷. Je krijgt namelijk van ons een borrelbox (gratis!!) met de favorieten van de SaCo! Zo ontdek je misschien wel een nieuw biertje! De borrelboxen zullen t.z.t. worden langs gebracht bij je thuis. Achter elk biertje zit een goed verhaal, beleefd door onze eigen SaCo leden. Deze verhalen zijn te lezen in het boekje wat bij de box komt. Zo kom je dus ook nog te weten waarom dit onze meest geliefde biertjes zijn.

Meld je hier aan voor activiteit!

Voor deze activiteit willen we graag de groepjes zo gemengd mogelijk maken, mocht jij toch erg graag bij iemand specifiek in een groepje willen zitten geef dit dan aan d.m.v. een appje naar een SaCo lid wanneer je bent ingeschreven.