KIC Presents: KIC op de pistes

4 - 11 feb. 2023
Avoriaz

KIC Presents: KIC op de pistes

Niets is fijner dan witte pistes, een strakke blauwe lucht en een groep chaoten in Frankrijk. KIC gaat van 4 t/m 11 februari op wintersport naar Avoriaz! Dit belooft natuurlijk een geweldige week te worden vol leuke activiteiten en wij als wintersportcommissie hopen dat jij mee gaat! Schrijf je in en pak die winterjassen maar alvast van zolder, want Frankrijk wacht op ons!

Er zijn voor deze reis 29 plekken beschikbaar. De inschrijvingen gaan open op 14 november vanaf 12:00 uur.

De prijs voor de ski trip zal € 578,00 kosten. Dat is inclusief de busreis, de skipassen, de overnachtingen, boodschappen en heel veel leuke activiteiten.
Verder is het mogelijk om skimateriaal en een snowboard te huren. De prijzen hiervan verschillen, afhankelijk van de keuze die jij maakt.

Het is mogelijk om de reis in 1 keer te betalen of in 3 termijnen.

De totale prijs is exclusief € 100,00 borg, wat contant overhandigd moet worden bij de bus. Bij het tekenen van de wintersportcontract vragen wij een aanbetaling van € 100,00.

Deelnemers