KIC presents: hitchhiking trip

KIC presents: hitchhiking trip

*GEANNULEERD*

Dag leden!

De eerste KIC-reis van het studiejaar zit er weer aan te komen. Deze reis zal echter niet bestaan uit het comfort van een bus of trein. Nee nee, bij deze reis zal je zelf de mouwen moeten opstropen, want het is aan jou en je partner om op de reisbestemming aan te komen!

Op 1, 2 en 3 oktober organiseert de binnenlandse reiscommissie namelijk de liftreis! Durf jij de uitdaging aan om gewapend met stift en karton op bestemming te komen? Meld je dan snel aan op de website van KIC!

Mocht je je afvragen waarheen KIC zal liften, dan heb je pech! De locatie voor de liftreis zal pas bekend worden gemaakt op de ochtend van vertrek, maar mocht je echt heel nieuwsgierig zijn, er blijken wat KIC-leden die de locatie denken te weten!

De kosten voor de liftreis zullen €60,- bedragen, voor een prikkie kun jij dus al mee! Zien we jou 1 oktober met slaap in de ogen op de grote markt?

Groetjes, de bincie

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien