KIC presents: De binnenlandse reis in eigen paradijs

18 mrt. 2021 12:00 - 21:00
provincie Groningen

KIC presents: De binnenlandse reis in eigen paradijs

Helaas gaat de reis naar Utrecht niet door.. Als alternatief heeft de binnenlandse reiscommissie een supertof avontuur weten te verzinnen om iedereen dan toch voor één dagje het huis en Stadt uit te krijgen. In samenwerking met Pouw Rent, één van de sponsoren van onze studievereniging, hebben wij acht auto's tot onze beschikking. Met deze bolides gaan wij op reis in eigen paradijs!

Groningen heeft vele mooie plekjes te bieden in de provincie en op 18 maart zullen wij eropuit trekken om deze toffe, mooie, gekke en speciale plekjes te ontdekken. Dit gaan we doen in groepjes van drie, waarbij elk team een eigen route zal ontvangen die het team door de provincie zal leiden. Natuurlijk gaan we niet alleen dom rondjes rijden, aan dit grote avontuur is een fotowedstrijd gekoppeld en hierbij ook wat kleinere spellen. Hier zal je na het aanmelden meer informatie over ontvangen.

Belangrijk om te weten is dat deze mini-reis een groot deel van de dag in beslag zal nemen, zorg er hierom voor dat je niet andere afspraken hebt op deze dag! Ook zal er in de avond nog een aansluitende activiteit plaatsvinden, hier zullen de gemaakte foto’s worden gedeeld en het winnende team bekend worden gemaakt. Achteraf zal er natuurlijk nog genoeg ruimte zijn voor een borrel.

Wanneer je dit hebt gelezen denk je natuurlijk direct, hoppa! Daar moet ik bij zijn! Nou.. je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Zorg er daarom voor dat je tijdig klaar zit om je aan te melden, want helaas hebben we een limiet voor het aantal personen dat mee kan. De kosten voor deze toffe reis zullen 15 euro bedragen, hierbij moet rekening worden gehouden dat benzine voor eigen kosten zal komen te vallen en je dit als team zal moeten verdelen. Dus hoe zuiniger je als team rijdt, hoe goedkoper het wordt!

Hopelijk zien we je op 18 maart!

Deelnemers