KIC presents: A walk down memory lane

Datum en tijd
19 mei 2021 19:00 - 22:00

KIC presents: A walk down memory lane

*Dit evenement is verplaatst naar 19 mei. Als je je al hebt aangemeld blijf je ingeschreven staan voor 19 mei tenzij je je afmeld. Het is nog steeds mogelijk om je aan te melden via deze link: hier. Hopelijk tot dan!*

Dit is een evenement speciaal voor alle KIC alumni!

Op woensdag 19 mei om 19:00 uur is het tijd om met KIC te wandelen in de stad! Het zal geen normale wandeling worden en de naam verklapt het al: we gaan wandelen langs memory lane.

Tijdens de wandeling zul je raadsels moeten oplossen om erachter te komen wat jouw volgende wandelpunt gaat worden. Herinner jij je nog wat de oude stamkroeg van KIC was? Of waar de meeste ALV's plaatsvonden? Haal op elk punt leuke herinneringen naar boven en luister naar de verhalen over wat KIC in de afgelopen jaren heeft beleefd.

Geef je (individueel) op via het Google Form hier. Heb jij een voorkeur met wie je ingedeeld wil worden? Voorkeur opgeven mag, maar is niet verplicht. Wij zullen de tweetallen samenstellen.

- Deelname is volledig gratis
- Aanmelden kan tot 18 mei om 12:00 uur