Commissiemarkt

22 sep. 2021 10:00 - 15:00
DeliYo, van Doorenveste

Commissiemarkt

Wil jij ook meer uit je studententijd halen, nieuwe vrienden leren kennen en een netwerk opbouwen? Word dan nu actief lid bij Studievereniging KIC! Tijdens de commissiemarkt zie je welke commissies KIC te bieden heeft, wat ze doen en kom je er achter welke commissie bij jou past.

De commissiemarkt vindt plaats in de DeliYo in de Van Doorenveste. Dit is het restaurant op de begane grond, tussen de C-gang en de D-gang. De markt vindt plaats op woensdag 22 september tussen 10:00 en 15:00 uur en tijdens deze markt wordt er (door de desbetreffende voorzitter) verteld over de commissies. Dit jaar telt Studievereniging KIC dertien commissies waar je actief bij kan worden en hieronder staan ze allemaal op een rijtje.

- Almanakcommissie
- Alumnicommissie
- Binnenlandse reiscommissie
- Buitenlandse reiscommissie
- Introductiecommissie
- KIC International professional
- KIC International social
- Professionele activiteitencommissie
- Promotiecommissie
- Redactiecommissie
- Studio KIC
- Sociale activiteitencommissie
- Wintersportcommissie

Mocht je nog vragen hebben over de commissiemarkt, weet je al in welke commissie je wil of wil je wat anders weten? Stuur dan vooral een mailtje naar intern@svkic.nl.

Tot woensdag op de commissiemarkt!