Lieve leden en oud-leden,

Sinds dit jaar heeft KIC er een nieuwe commissie bij, namelijk de alumnicommissie. Wij noemen onszelf ook wel graag de “oude lullen commissie”. De commissie wordt gevormd door 4 commissieleden, waaronder 2 burgers, 1 oud-bestuurder en een eerstejaars. Jordy de Koning is onze geliefde praeses die het overzicht houdt en de vergaderingen leidt. James Nyirenda is zijn rechterhand en is gereed om te notuleren en te mailen met externen. Twan Mulder is de man van het geld en zorgt ervoor dat onze plannen financieel haalbaar zijn. Anja Jager is oud Extern Coördinator van KIC en momenteel de strafmeester van de commissie. Wie zijn taken niet uitvoert heeft heel wat uit te leggen aan Anja.

Dit jaar willen wij als alumnicommissie graag oud-leden in contact brengen met KIC. Zowel met de vereniging als met huidige KIC leden. Dit gaan we komend jaar doen met maar liefst twee activiteiten. De eerste activiteit zal exclusief voor oud-leden zijn zodat zij kennis kunnen maken met de commissie en een beter beeld krijgen bij wat onze plannen zijn.

Alumni_Commissie_Foto.jpg