Alumni

Bericht vanuit de alumnicommissie

Lieve leden en oud-leden,

Sinds dit jaar heeft KIC er een nieuwe commissie bij, namelijk de alumnicommissie. Wij noemen onszelf ook wel graag de “oude lullen commissie”. De commissie wordt gevormd door 4 commissieleden, waaronder 2 burgers, 1 oud-bestuurder en een eerstejaars. Jordy de Koning is onze geliefde praeses die het overzicht houdt en de vergaderingen leidt. James Nyirenda is zijn rechterhand en is gereed om te notuleren en te mailen met externen. Twan Mulder is de man van het geld en zorgt ervoor dat onze plannen financieel haalbaar zijn. Anja Jager is oud Extern Coördinator van KIC en momenteel de strafmeester van de commissie. Wie zijn taken niet uitvoert heeft heel wat uit te leggen aan Anja.

Dit jaar willen wij als alumnicommissie graag oud-leden in contact brengen met KIC. Zowel met de vereniging als met huidige KIC leden. Dit gaan we komend jaar doen met maar liefst twee activiteiten. De eerste activiteit zal exclusief voor oud-leden zijn zodat zij kennis kunnen maken met de commissie en een beter beeld krijgen bij wat onze plannen zijn.

De tweede activiteit zal open zijn voor zowel oud-leden als huidige leden. Wij zijn van mening dat zowel huidige als oud-leden wat aan elkaar kunnen hebben op professioneel en sociaal gebied. De eerste activiteit is het alumni-diner dat op 24 januari 2020 zal plaatsvinden en zal dus exclusief voor oud-leden zijn. De eigen bijdrage voor deze activiteit bedraagt €10,- waar je een 3 gangen menu van krijgt met een bijpassend drankje. Verder zullen er een paar speeches zijn en een leuke activiteit.

Een ultieme kans om je oude commissieleden en studiegenoten weer te zien. Het belooft een gezellige KIC-avond te worden. Een avond om niet te vergeten dat wellicht zal eindigen met een bezoek aan café de Doos en De Brouwerij.

Wil jij je studententijd bij KIC herbeleven en oude studiegenoten weer zien? Meld je dan snel via onderstaande link aan voor het alumni-diner, er zijn slechts 30 plekken beschikbaar!

Geen zorgen, het diner vindt plaats op een vrijdagavond zodat je de volgende dag genoeg tijd hebt om bij te komen van een memorabele avond.

We hopen je dan te zien op 24 januari 2020 bij Unitas het Schuitendiep 74, te Groningen. Voor vragen of opmerkingen kan er gemaild worden naar alumni@svkic.nl

Met vriendelijke groet,

Alumnicommissie 2019-2020