Trip Abroad: Budapest

15 mei 2018 14:35:00

Trip Abroad: Budapest

Hallo allemaal!

De aanmeldingen voor de buitenlandse reis zijn gestart, zoals jullie vast en zeker al hebben gemerkt! Het is jullie daarbij ook vast al opgevallen dat de bestemming nog niet bekend gemaakt is. We willen jullie namelijk nog heel even in spanning houden en daarbij ook duidelijk maken dat het gaat om de ervaring met een grote groep en niet om de bestemming. Hoe dan ook, de bestemming is wel echt heel gaaf!!!

Ook dit jaar gaan we met 50 mensen weer een stad in Europa onveilig maken van 9 tot en met 14 mei. Inmiddels zijn er ook al 50 mensen aangemeld voor de reis, maar wees niet getreurd als je je nog niet hebt aangemeld. Als je je nu aanmeldt kom je op de wachtlijst te staan, mochten er mensen om welke reden dan ook af zien van de reis, dan kan je alsnog met ons mee!

Goed nieuws voor de eerste 20 mensen die zich hebben ingeschreven zodra de lijnen opengingen, zij krijgen namelijk allemaal 20% korting op de buitenlandse reis merchandise! Hoe die eruit zal gaan zien laten we jullie zo snel mogelijk weten.

Als je je nog niet hebt aangemeld, ga dan snel naar www.svkic.nl en schrijf je in!
Voor de mensen die zich al wel hebben opgegeven, stay updated voor meer informatie.

Liefs, Reiscommissie ’17-‘18

Hi everyone!

It is now possible to register for the trip abroad as you might have already seen. It might have also caught your attention that we did not reveal the destination yet.
We want to keep you guys on the tip of your toes for a little while longer. Because we believe that this journey is mostly about the experience with a big group and not necessarily about the destination. However, the destination is very cool!!

This year we are going abroad with a group of 50 people from 9 till the 13th of May.
Already 50 people have signed up for this travel abroad. However, you can still sign up if you want to join! This means that you will be put on the waiting list first and if someone wants to cancel their enrollment you can still come on the trip!

Good news for the first 20 people that have already signed up when the lines opened.
They will all get a 20% discount on this year’s travel abroad merchandise.
What the merchandise will look like we’ll show you guys as soon as possible.

If you haven’t registered yet, go to www.svkic.nl and sign up!
For the people that already signed up, stay updated for more information.

With love, Travel committee ’17-‘18

Deelnemers (47/50)

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen