Studie secties

Almanakcommissie

De almanak commissie verzorgt ieder jaar de almanak van KIC. De commissie bedenkt een thema die aan de almanak verbonden is. Afgelopen jaar was het thema My dear diary. In de almanak komen dan bijvoorbeeld interviews te staan die met het bestuur en de andere commissies zijn gehouden. Doordat je interviews houdt met de andere commissies leer je deze ook meteen kennen en bovendien leer je hoe je goede stukken moet schrijven.

Fotowedstrijd_Almanak

Sociale activiteiten commissie

Elke maand hebben we een borrel in cafe Ome Ko en elk blok hebben we een Block Ending Party. De sociale activiteiten commissie verzorgt deze feesten en bedenken de thema’s, doen de aankleding en maken er elke keer weer een leuk feestje van. De sociale activiteiten commissie is vaak een van de grootste commissies en het is dan ook een gezellige groep. Daarnaast bedenkt de commissie ook leuke sociale activiteiten voor de leden. Aan sociale activiteiten kun je denken aan paintballen of bowlen.

Saco1 (1)

2. Address - Groningen Netherlands

Introductiecommissie

De introductieweek is een belangrijke week voor KIC, maar ook een heel groot evenement om te organiseren. Het is de eerste schoolweek voor vele studenten, afgelopen jaar 560 om precies te zijn. Al deze studenten hebben een week vol activiteiten voor zich die de commissie organiseert. Wat er op school gebeurt, het kamp en het eindfeest; bijna alles ligt in de handen van de introductiecommissie.

schermafbeelding-2016-12-13-om-13-26-41

2. Address - Groningen Netherlands

Reiscommissie

Elk jaar organiseert de reiscommissie een buitenlandse reis. Voor een leuk studentenprijsje! De reiscommissie zoekt de plaats uit waar we heen gaan en zorgt voor vervoer en onderdak. Daarnaast zorgen ze er voor dat er genoeg activiteiten gepland zijn de dagen dat we daar verblijven.

schermafbeelding-2016-12-14-om-15-06-05

1. Salary - -

Wintersportcommissie

In februari gaat KIC op wintersport. In de wintersportcommissie zitten ervaren leden die al veel af weten van het organiseren van een reis. Mensen die op de plaats zelf kunnen helpen, zijn van harte welkom! Klik hier voor een sfeerimpressie!

joris katja tabe tafel met achtergrond

3. Date Posted - 31 December 2013
Volgende pagina »Volgende pagina »